Time to say goodbye :)

Ojoj! Igår blev det sista fikan hos Johanna på länge, eftersom jag och Sandra ska åka till Mallorca och jobba i sju månader! (helt sjukt overkligt!) Så igår blev det ett hejdå till några vänner. Och fy, det kändes tungt! Började gråta flera gånger :p haha jag är så blödig så det är inte sant;) Men jag kommet sakna alla så sjukt mycket! Men jag känner också att detta är något jag måste göra för att utvecklas som person. Jag kan inte bara leva tryggt hemma, jag måste våga se mig omkring och det är just det jag ska göra! Jag tror det kommer bli sjukt kul också!!! :)

ha det så bra så länge:) //Fia

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

WEry Important yoU

I denna blogg kommer du bland annat kunna läsa om kost, träning, myter och tips! Vi kommer lägga ut olika recept, träningsformer och schema, myter så du vet vad du bör och inte bör lyssna på och självklart massvis med tips om dieter och sånt som vi finner viktiga för att du ska ha sådan bra hälsa som möjligt!

RSS 2.0