1 månad och 21 dagar i Mallorca

Oj vad tiden går foooort! I hotellet börjar det komma många gäster! ;) och många skandinavier, så jag kan prata Svenska! så nice! hihi :)
Har ävne blivit seconds  sheif så sunrise, vilket känns roligt och konstigt! ;)

Idag hände nått kul också! jag var på toan och när jag kom ut höll jag på att skräma ihjäl en kvinna. Hon svorde då på svenska, och då hörde jag att hon var svensk, så jag började prata och vi kom då infun med att vi boda kom från Hälsingland! liten värld! ;)

I morron blir det en ny dag!! :) 
kraaam //Fia


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

WEry Important yoU

I denna blogg kommer du bland annat kunna läsa om kost, träning, myter och tips! Vi kommer lägga ut olika recept, träningsformer och schema, myter så du vet vad du bör och inte bör lyssna på och självklart massvis med tips om dieter och sånt som vi finner viktiga för att du ska ha sådan bra hälsa som möjligt!

RSS 2.0