Puts väck!

Bloggmotivationen har varit (är?) puts väck ett bra tag nu. Det händer inte så där oerhört mycket i livet och hur går det att toppa Fias inlägg från ett spännande liv på Mallorca liksom? ;) Haha! Det är i alla fall mycket kul att få ta del lite av vad mina fina flickor får vara med om under deras dagar på Mallorca.

Jag jobbar relativt mycket på Konsum (av och till i alla fall) och det är jag så oerhört tacksam för. Tack och lov för kära Eken och underbara kollegor där. Hade mer eller mindre gått under utan jobb där.

Försöker fundera på om det hänt någonting speciellt sen sist jag skrev och ja, åkte med Anders och familjen + kompisar till familjen, upp till stugan i Dalarna under påskhelgen. Helt underbar helg med mycket sol och bästa bästa sällskapet. Så oerhört skönt att få komma iväg och bara njuta i några dagar. Efter att vi kommit hem därifrån längtade jag direkt tillbaka.

Det var lite från mig. Nu blir det jobbsök, musik och sedan kvällsjobb.

Tjo! /Johanna


Kommentarer
elin

kolla in mina tävlingar, vinn en design & veckans blogg! :)

2012-04-25 @ 13:20:07
URL: http://kimidori.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

WEry Important yoU

I denna blogg kommer du bland annat kunna läsa om kost, träning, myter och tips! Vi kommer lägga ut olika recept, träningsformer och schema, myter så du vet vad du bör och inte bör lyssna på och självklart massvis med tips om dieter och sånt som vi finner viktiga för att du ska ha sådan bra hälsa som möjligt!

RSS 2.0