Underbara glada väder

Ja, kan verkligen kalla det ett glatt väder idag för det gör mig så otroligt glad. Många problem och mycket stress som vanligen finns i vardagen känns faktiskt någorlunda avlägset dessa dagar. Jag har ganska lätt för att bli deppig vissa dagar nu och har nu kommit fram till att jag verkligen måste ta tag i planeringen av mina dagar. För jag mår så pass mycket bättre de dagar jag har saker för mig. I tisdags var en sådan dag då jag bara satt inne framför datorn och varvade jobbsökandet med serietittande. Visst, sådana dagar kan vara sköna ibland, men jag blir rätt less och deppig när det inte händer någonting. Och jag vet att det är upp till mig att ta tag i det :)

/Johanna


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

WEry Important yoU

I denna blogg kommer du bland annat kunna läsa om kost, träning, myter och tips! Vi kommer lägga ut olika recept, träningsformer och schema, myter så du vet vad du bör och inte bör lyssna på och självklart massvis med tips om dieter och sånt som vi finner viktiga för att du ska ha sådan bra hälsa som möjligt!

RSS 2.0