1 månad och två dagar i Mallorca!

Snart börjar en ny dag! Om typ 40 min;) hihi vet inte riktigt vad som kommer hända idag:p antingen så kommer jag åka till viva Mallorca och hjälpa gänget där eller så kommer jag vara i blue och hjälpa till med sporten och ha arobics:) skoj vilket som!! I kväll blir det mini disko, som varje kväll, vet dock inte vem som ska ha den;) kanske är det jag och Mari igen;) I morron blir det utgång med gänget, men det blir nog inte så sent efter som vi kommer jobba dagen efter, men om man inte går så är man ju "tråkig" som alla säger;) det går bra än så länge:) visst går det upp och ner, och man saknar alla, men det går bra!:) vill komma till mitt hotell så jag kan börja jobba på riktigt:) nu ska ja borsta tänderna;) hej på en stund!!:) kraaaam!! // Fia :)



Kommentarer
Katrin

Man får vara "tråkig" fia :-)

Kram från faster K!

2012-04-12 @ 22:13:07
Johanna

Instämmer med föregående kommentar :) Det får man!

2012-04-17 @ 16:44:22
URL: http://weryimportantyou.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

WEry Important yoU

I denna blogg kommer du bland annat kunna läsa om kost, träning, myter och tips! Vi kommer lägga ut olika recept, träningsformer och schema, myter så du vet vad du bör och inte bör lyssna på och självklart massvis med tips om dieter och sånt som vi finner viktiga för att du ska ha sådan bra hälsa som möjligt!

RSS 2.0