Härlig förmiddag

Denna förmiddag måste jag påstå att jag tagit vara på och med anknutning till föregående inlägg så gör detta mig till en gladare person. Just nu mår jag hur bra som helst faktiskt. Började med en kopp te och en bra bok på balkongen, i solen. Helt underbart. Känner fortfarande verkligen hur skönt det är att få läsa en helt vanlig bok och inte den förbannade kurslitteraturen man läst i 3 ½ år, haha. Lovely.

Därefter tog jag mig ut på en springtur. Riktigt skön tur och jag verkligen njöööt. Joggade på lite i början och sedan tog jag mig bort till en brant och lång backe som jag kutade upp för några gånger. Maxpuls uppnådd, garanterat. Innan jag tog mig in till lägenheten så la jag mig på en parkbänk i solen, med musik i ören och slöt ögonen. Kände verkligen att det är sådana här dagar jag behöver. Ohh så glad och lugn jag känner mig. Underbart!

Nu blir det en dusch, sen lunch och sen städande av lägenheten. Tjo!

/Johanna


Kommentarer
Patricia♔

Den är köpt i en butik här i Gbg, dock finns de inte kvar längre:( Hade själv velat ha fler.

2012-03-23 @ 15:06:23
URL: http://patriciac.blogg.se/
mor

Så härligt inlägg att läsa mitt hjärta

2012-03-25 @ 19:07:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

WEry Important yoU

I denna blogg kommer du bland annat kunna läsa om kost, träning, myter och tips! Vi kommer lägga ut olika recept, träningsformer och schema, myter så du vet vad du bör och inte bör lyssna på och självklart massvis med tips om dieter och sånt som vi finner viktiga för att du ska ha sådan bra hälsa som möjligt!

RSS 2.0