känns som att det dags att börja någon gång!

har väl varit lite väl lat på det här med bloggandet. tiden räcker inte till och känns som att det inte finns mycket att säga. Men här i mallorca går det riktigt bra! Det börjar bli skönt om dagarna (varmt) och vi har haft lite mindre folk så aerobix har det inte blivit något utav men har börjat köra vattengympa vilket är faktiskt väldigt roligt!
träffat också otroligt sköna danskar som är med varje dag och kör de flesta aktiviteterna! roligt. Eurovision song contest var också riktigt rolig på hotellet, mycket skandinavier och roligt att Sverige vann. Annars bryr jag mig inte så mycket om den tävlingen men nu var det riktigt roligt när det blev lite av en fest utav det hela!
Spanskan går bättre, förstår mer och mer nu om vad som händer runt om kring mig men känner att jag inte är riktigt bekväm i att prata ännu men nog ska det hända!
men mer till nästa gång!
kramar
/Sandra


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

WEry Important yoU

I denna blogg kommer du bland annat kunna läsa om kost, träning, myter och tips! Vi kommer lägga ut olika recept, träningsformer och schema, myter så du vet vad du bör och inte bör lyssna på och självklart massvis med tips om dieter och sånt som vi finner viktiga för att du ska ha sådan bra hälsa som möjligt!

RSS 2.0