Det går i vågor

Ja bloggandet går verkligen i vågor och varje gång jag slänger iväg ett inlägg så är alltid tanken att jag ska fortsätta skriva flera varje dag och i flera dagar i rad. Går väl även och väntar på att mina fina flickor Sandra och Fia ska slänga iväg några inlägg och uppdatera bloggen med deras liv på Mallorca. Men förstår ju helt klart att de inte direkt har speciellt mycket tid övers till det. Synd det :)

Vardagen består som vanligt av jobbsökande, jobb på Konsum och träning. Inte direkt mycket variation. Igår hade jag dock förhoppningar om att detta skulle förändras. Var på intervju i Stockholm på ett Bemanningsföretag och de gillade mig och ville verkligen ha med mig i gänget. Dock valde kunden att gå vidare med någon som redan varit aktuell sen innan. Tråkigt eftersom man hann känna in sig i att möjligen få börja arbeta heltid redan på måndag. Haha, hade varit galet :)

Men men så kan det vara! Idag, imorgon och på lördag blir det i alla fall jobb, bra det.

/Johanna


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

WEry Important yoU

I denna blogg kommer du bland annat kunna läsa om kost, träning, myter och tips! Vi kommer lägga ut olika recept, träningsformer och schema, myter så du vet vad du bör och inte bör lyssna på och självklart massvis med tips om dieter och sånt som vi finner viktiga för att du ska ha sådan bra hälsa som möjligt!

RSS 2.0