2 månader och 3 dagar i Mallorca!

Vad tiden går fort!! Kära nån! Nu har jag varit här i två månader och tre dagar. Här nere går det bra, mycket att göra dock! Som vanligt;) Idag är Tommy ledig, så jag har alla sporter själv;) faktiskt kul! Har bara haft svenskar idag, så pratat med dom;) hihi! Också har jag köpt en cykel!! Tjoho!! Så nu går det snabbt att åka till jobbet;) Ikväll blir det minidisko igen! Så roligt! Alla barn som dansar!:) På onsdag blir min lediga dag! Så då ska ja sova;) tror jag dock kommer byta dag, eftersom det är ingen annan som är ledig då:p så jag är ensam:p Får se hur det blir:) sen angående maten, så har det blivit lite mycket sötsaker här nere i mallorca;) så ska försöka dra in på det, dock så har jag arobic och spinning varje dag, så i bland tycker jag inte det gör nått. Huvudsaken är att du rör på dig!!:) Också saknar jag alla mina underbara vänner och min familj! Tänker på er varje dag!! <3 älskar er!! Kramar från varma Mallorca!! //Fia



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

WEry Important yoU

I denna blogg kommer du bland annat kunna läsa om kost, träning, myter och tips! Vi kommer lägga ut olika recept, träningsformer och schema, myter så du vet vad du bör och inte bör lyssna på och självklart massvis med tips om dieter och sånt som vi finner viktiga för att du ska ha sådan bra hälsa som möjligt!

RSS 2.0