2 månader och 11 dagar i Mallorca

Hej igen! :) här får ni lite varma hälsningar från regniga mallorca;) hihi snart blir det nog bättre väder! :)
Idag har jag varit hemma och sovit, eftersom jag varit lite sjuk, så har haft två dagar off för att få vila upp mig. Skönt, men också lite tråkigt för man har inget att göra mer än att sova. 
Har varit här i 2 månader och 11 dagar, och det går faktiskt bra:) nu är det bara 5 månader kvar ;) har skaffat countdown å mobilen så nu vet jag hur många dagar det är tills jag åker hem, tills jag fyller år och tills Anki och pappa kommer och hälsar på :)

Här nere har det blivit mer folk nu, eftersom det börjar bli varmare. så mycket folk är det på alla aktiviteter :)
en dag kan se ut så här:
kl 10.00 Arobics, 11.00 fotboll, 12.00 Pilbågskytte, kl 13-15 rast, kl 15.00 darts, kl 16.00 pingpong, kl 17.00 spinning, 18.00 -20.00 rast, 20.00 minidisco, 21.00 - 23.00 prata med gästerna och dansa clubdans :)
detta är väl en normal dag:) lång men rolig! :)

hur är det hemma i sverige? :)
Jag och Mari :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

WEry Important yoU

I denna blogg kommer du bland annat kunna läsa om kost, träning, myter och tips! Vi kommer lägga ut olika recept, träningsformer och schema, myter så du vet vad du bör och inte bör lyssna på och självklart massvis med tips om dieter och sånt som vi finner viktiga för att du ska ha sådan bra hälsa som möjligt!

RSS 2.0