Inspiration?

Jag vet inte hur mångar gånger jag loggat in på vår blogg och tänkt skriva ett inlägg, men inga ord har kommit fram. Har för tillfället lite dålig inspiration och motivation till skrivandet verkar det som, men jag tänkte jag skulle försöka få ner några meningar i alla fall.

Dagarna rullar på här i Gävle, våren börjar komma och humöret blir lite bättre på grund av det. Men dagarna känns ändå lite menlösa av och till. I princip det enda jag gör är att jobba lite då och då på Konsum, söker jobb och tränar. Min största önskan är nu att hitta ett roligt jobb och börja leva mer. För just nu känns det lite lite som att livet står still. De flesta vännerna har flyttat från Gävle och det enda man har i huvudet är söka jobb söka jobb söka jobb och en oro över vart man kommer befinna sig i framtiden.

Jag vet inte alls vart jag ville komma med detta inlägg, men tänkte jag skulle skriva av mig lite. Får hoppas nästa inlägg blir mer roligt och mer inspirerande :)

Ha det bra!

/Johanna


Kommentarer
mams

Håll ut gumman, det kommer bli bättre jag lovar kram

2012-03-20 @ 11:03:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

WEry Important yoU

I denna blogg kommer du bland annat kunna läsa om kost, träning, myter och tips! Vi kommer lägga ut olika recept, träningsformer och schema, myter så du vet vad du bör och inte bör lyssna på och självklart massvis med tips om dieter och sånt som vi finner viktiga för att du ska ha sådan bra hälsa som möjligt!

RSS 2.0