En myskväll som den ska vara.

På onsdagkväll så hade vi (Jag, Camilla och Fia) en otroligt mysig tjejkväll. Var väldigt länge sedan vi hade en äkta tjejkväll faktiskt..

Kvällen började med att handla för kvällen - choklad, naturgodis, saker till kladdkaka.
Vilket resulterade i att vi hade marabouchoklad, naturgodis, kladdkaka med dumle i samt en roséflska!

Kvällen började med att spela Geni, vilket jag vann (konstigt va? ) haha. och åt kladdkaka till, så klart. Sedan fortsatte vi med ansiktsmask och pratade strunt och fortsatte sedan med att korka upp roséflaskan och proppade ned några jordgubbar

Jag tror att kvällen fortsatte i sin oändlighet och medan klockan slog sängdags blev det ett avsnitt supernatural (som jag blev övertalad till) medan camilla och fia dregglade över dem slumrade jag av då och då för att sedan vakna i rätt tid för att se början och slutet för att veta vad som hänt :D
klockan 03.. något så somnade vi äntligen!
//Sandra


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

WEry Important yoU

I denna blogg kommer du bland annat kunna läsa om kost, träning, myter och tips! Vi kommer lägga ut olika recept, träningsformer och schema, myter så du vet vad du bör och inte bör lyssna på och självklart massvis med tips om dieter och sånt som vi finner viktiga för att du ska ha sådan bra hälsa som möjligt!

RSS 2.0